ECC België in actie op 10 maart: European Consumer Day

Op 10 maart maakt ECC België in Alma 2 de Leuvense studenten bewust van het bestaan van ECC België.

Consumeren, jong en oud doet het elke dag en de laatste jaren ook steeds meer over de grens heen. Daarbovenop is online aankopen een hot topic op deze dag van de Europese Consument. Één specifieke doelgroep die met zijn kennis van de digitale wereld niet terugdeinst voor het verrichten van online aankopen zijn studenten. Om deze doelgroep efficiënt en effectief te bereiken, voert ECC België een sensibiliserende uitdeelactie in het kader van European Consumer Day. En waar kan men studenten beter treffen dan aan de universiteit? Juist ja, in het studentenrestaurant van de universiteit!

Op 10 maart maakt ECC België in Alma 2 de Leuvense studenten bewust van het bestaan van ECC België. Studeren is ook leren om op eigen benen te staan en leren omspringen met consumentenrechten. Aangezien jongeren de koplopers zijn wat socialemediagebruik betreft, zette ECC België doelbewuster in op sociale media om de studentenpopulatie aan te spreken. Op die manier vormt ECC België een consumentenorganisatie voor zowel jong als oud. Onderneem nu zelf stappen tot een goed geïnformeerde student/consument en volg ECC België op Twitter en geef deze organisatie een Facebooklike!