twitter facebook
ECC-campagne in de kijker - 1 oktober 2020
 
ECC empowert consumenten

Een consumentenprobleem. Wat nu?

Speel met ons mee!

Een probleem met een huurauto, een beschadigde levering van uw schoenen, een vertraagde vlucht, opgelicht via de telefoon, … noem maar op. Elk jaar krijgen we meer dan 12.000 klachten. Dus consumentenproblemen, ze bestaan. Maar hoe pakt u dit nu best aan om tot een oplossing te komen?

ECC België lanceert vandaag samen met het netwerk van Europese Consumentencentra de campagne "Een consumentenprobleem. Wat nu?"

Het doel? U empoweren om uw rechten te kennen en op te eisen waardoor u ten volle kunt genieten van de voordelen die de Europese interne markt biedt. Deelt u als trouwe lezer van onze nieuwsbrief onze campagne? Dit is wat we voor u in petto hebben!

Lees verder
 
 
 
DISCLAIMER
ECC België is medegefinancierd door de Europese Unie, de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie en OOBC vzw (Test Aankoop). Dit project is medegefinancierd door de Europese Unie. De verwoorde visies en meningen zijn van de auteur(s) en stemmen niet noodzakelijk overeen met die van de Europese Unie of het Europees Uitvoerend Agentschap Innovatieraad en kmo’s (EISMEA). Zij aanvaarden hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid. Deze disclaimer geldt ook voor de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie, medefinancier van het project.
 
UITSCHRIJVEN
Wenst u de ECC-nieuwsbrief niet langer te ontvangen? Schrijf u dan uit met onderstaande link.
Uitschrijven

 
 
© Europees Centrum voor de Consument België - Hollandstraat 13 - 1060 Brussel - tel: 02 542 33 46 - www.eccbelgie.be