PayPal

Sinds 4 januari rekent PayPal 10 euro aan als u 12 opeenvolgende maanden niet bent ingelogd of als u in die periode uw account niet gebruikt hebt. Hebt u een PayPal-account die u zelden gebruikt? Dan doet u er goed aan eens in te loggen of uw account te sluiten.

Inloggen op PayPal

Log rechtstreeks in via de officiële PayPal-website. Maak een schermafbeelding voordat u uw inloggegevens verstuurt. Zo hebt u een bewijs dat u probeerde in te loggen als u geen bevestiging of automatisch bericht van PayPal ontvangt.

Goed om te weten: log niet in via een link die u per e-mail ontving. Er circuleren momenteel immers veel frauduleuze e-mails in naam van PayPal. Ontving u zo’n mail, stuur hem naar poof@paypal.com.

PayPal rekening sluiten

Wilt u uw rekening sluiten? Wij geven u enkele tips:

  1. Deed u recente betalingen met uw PayPal account? Eenmaal uw rekening afgesloten, kunt u geen betalingen meer betwisten of problemen aankaarten. Wacht dus indien nodig om zeker te zijn dat u geen geschil hebt met een verkoper.
  2. Staat er nog geld op uw rekening? Vergeet het niet over te brengen naar uw persoonlijke rekening voordat u de rekening sluit.
  3. Verwijder alle betaalinformatie zoals uw bankrekening- en kredietkaartgegevens.

Op deze pagina legt PayPal uit hoe u uw rekening kunt sluiten. Ook nu maakt u best een schermafbeelding voordat u uw account definitief wist.

Inloginformatie vergeten?

Kunt u niet inloggen omdat u het paswoord vergeten bent, uw telefoonnummer gewijzigd is of het gebruikte e-mailadres niet meer geldig is? Open deze link en klik op de tekst ‘Ik kan niet inloggen of ik heb geen rekening’.

Brengt dit ook geen soelaas? Laat het ons weten.