Klachtenformulier
ECC België verhuist en wordt overgenomen door een andere host. Omdat dit veel met zich meebrengt, moeten wij tijdelijk ECC sluiten voor nieuwe klachten. De lopende klachten worden verder behandeld.
- U heeft een nieuwe klacht? Hou onze website in het oog vanaf eind januari 2026.
- U heeft een lopende vraag of klacht? We houden u hiervan op de hoogte op de normale manier.
- U wenst ons telefonisch te contacteren? Dat kan nog tot en met vrijdag 5 december. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk opnieuw bereikbaar te zijn, op een nieuw telefoonnummer. We beogen eind januari 2026.
Hou onze website in het oog voor meer informatie.
Terwijl het klachtenformulier offline is, kunt u onze infopagina’s raadplegen met informatie en praktische tips die u kunnen helpen om uw probleem zelf op te lossen.
Vergeet ook niet om voor uw online aankoop de #WebshopCheck te doen.
Hier vindt u het volledige overzicht van onze thema's:
- Reizen
- Onlineaankopen
- Telefonische aankopen
- Face to face aankopen
- Auto
- Garantie
- Oplichting en misleiding
- Diensten in Europa